Hoe retourneer ik een Click & Collect-bestelling?

Datum bijgewerkt: 15/10/18

Indien je tijdens het ophalen van je reservering niet helemaal tevreden bent met je artikelen, dan kun je deze eenvoudigweg kosteloos in de winkel achterlaten. Als je je aankoop mee naar huis hebt genomen, breng deze dan terug naar een van onze winkels in hetzelfde land als waar je de aankoop hebt gedaan en ons winkelteam zal een vervangend artikel of vergoeding voor je regelen. Zorg dat je een aankoopbewijs meebrengt, zoals een kassabon.

Voor het retourbeleid van Click & Collect-aankopen, bekijk je de retourvoorwaarden van het artikel dat je bij een adidas-winkel hebt gekocht.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur