Hoe vraag ik een vervangende voucher aan?

Datum bijgewerkt: 23/10/18

Je kunt in de volgende omstandigheden een vervangende voucher aanvragen:

  • Je hebt (een deel van) je bestelling geretourneerd waar je een voucher voor hebt gebruikt. Als dit het geval is, zorg dan dat je de bestelling hebt geretourneerd voordat je een vervangende voucher aanvraagt.
  • Je voucher werkt niet. Als dit het geval is, volg dan de instructies voor het gebruik van de voucher en wat je moet doen als de voucher niet werkt voordat je een vervangende voucher aanvraagt.
  • Je voucher past niet de juiste korting op je bestelling toe.
  • (Een deel van) de bestelling waar je een voucher voor hebt gebruikt werd geannuleerd of je hebt de bestelling zelf geannuleerd.

Als je bestelling in zijn geheel is geannuleerd of als je deze zelf helemaal hebt geannuleerd, dan wordt de vouchercode na 24 uur gereactiveerd.

Als een van bovenstaande situaties van toepassing is, neem dan contact met ons op om een vervangende voucher aan te vragen.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur