Kan ik een nieuwe bezorging inplannen als ik niet thuis was tijdens het bezorgen van mijn pakket?

Datum bijgewerkt: 06/01/20
Waar is mijn pakket nu?
Bezorger gemist? Je pakket: 
  • wordt misschien morgen bezorgd. De meeste koeriers komen de volgende dag terug om het opnieuw te proberen. Ontdek de volgende bezorgpoging met je track & trace-nummer. Of neem contact op met de koerier om een nieuwe bezorgdatum en -tijd in te plannen. 
  • ligt op je te wachten bij een ophaalpunt in de buurt. Als dit het geval is, ligt er een notificatiekaartje op je deurmat. Zorg dat je je identitietsbewijs en notificatiekaartje meeneemt als je je bestelling komt ophalen. Je pakket wordt gedurende 7 dagen vastgehouden voordat deze terug naar adidas wordt gestuurd. 

Heb je geen kaart van de bezorger ontvangen? Controleer het track & trace-nummer of neem contact op met de bezorger.

Nooit meer een bestelling mislopen 
Hier is een tip voor je volgende bestelling. Houd je inbox in de gaten voor een track & trace e-mail van de bezorgdienst en gebruik hun service om je bestelling door te verwijzen of opnieuw in te plannen. De meeste bezorgdiensten bieden je de mogelijkheid om de bezorgdatum aan te passen, je pakket door te verwijzen naar een ophaalpunt of je buren. 

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur