alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Hoe vraag ik een vervangende voucher aan?

Wanneer kan een vouchercode worden vervangen? 
Let op: Als je bestelling in zijn geheel is geannuleerd of als je deze zelf helemaal hebt geannuleerd, dan wordt de vouchercode automatisch na 24 uur gereactiveerd. Je hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen. Probeer het maar en het werkt weer!
 
Je kunt een vervangende voucher aanvragen als ...:
- ... je (een deel van) je bestelling hebt geretourneerd, waarvoor je een voucher hebt gebruikt. Zorg dat je je bestelling hebt geretourneerd, voordat je een vervangende voucher aanvraagt.
- ... je voucher niet werkt, maar je hebt: 
         1. Gecontroleerd of je de voucher niet gebruikt hebt voor een artikel dat is uitgesloten van acties 
          2. De geldigheidsduur van de voucher gecontroleerd.  
          3. Gecontroleerd op spaties, de juiste tekens en/of hoofdletters. 
-  ... je voucher de juiste korting niet toepast op je bestelling.
 
Als een van bovenstaande situaties van toepassing is, neem dan contact met ons op om een vervangende voucher aan te vragen.

VOND JE DIT ARTIKEL NUTTIG?

WAAR IS MIJN BESTELLING?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

NOG STEEDS GEEN ANTWOORD GEVONDEN OP JE VRAAG?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur

Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur