alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Waarom past mijn voucher niet de juiste korting toe op mijn bestelling?

Acties zijn voor een beperkt aantal artikelen van toepassing. Bepaalde artikelen kunnen van acties worden uitgesloten (bijvoorbeeld de Yeezy-collectie of andere hype-artikelen). Dit wordt altijd benadrukt op de pagina met artikeldetails op zowel .com als in de app.  Als de code geldig is en het verkeerde percentage is toegepast, neem dan contact met ons op en we helpen je erachter te komen wat er is gebeurd. 
 
Lees de specifieke algemene voorwaarden op jouw voucher om zeker te weten dat de voucher van toepassing is op je bestelling. De algemene voorwaarden vind je onderaan de e-mail waarmee je je voucher hebt gekregen, onder 'Store Locator' en 'Privacybeleid'. Of ga naar je partnersite voor de overeengekomen voorwaarden die per samenwerking kunnen verschillen.

VOND JE DIT ARTIKEL NUTTIG?

WAAR IS MIJN BESTELLING?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

NOG STEEDS GEEN ANTWOORD GEVONDEN OP JE VRAAG?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur

Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur