Waarom is mijn online bestelling geannuleerd?

Datum bijgewerkt: 15/10/18
Het spijt ons om te horen dat je bestelling geannuleerd is. Het is heel lastig om een specifieke reden te geven waarom je bestelling geannuleerd is. Voor meer informatie over je bestelling en de annulering hiervan kun je de bestellingstracker checken. We raden je aan om de artikelen opnieuw te bestellen.
 
Als je bestelling, of een deel ervan, geannuleerd is, betalen we je het bedrag van de geannuleerde artikelen terug. 

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur