Zijn alle artikelen uit de online shop beschikbaar in jullie winkels?

Datum bijgewerkt: 15/10/18
Onze winkels houden zoveel mogelijk van onze artikelen op voorraad, maar ze hebben maar een beperkte ruimte. Om die reden kunnen ze niet alle artikelen die beschikbaar zijn in de online shop op voorraad houden. Als het artikel dat je wilt bestellen beschikbaar is in de online shop kun je het online reserveren en in een winkel ophalen door 'In winkel ophalen' te selecteren tijdens het afrekenen.

Ben je in de winkel maar is het artikel dat je zoekt niet beschikbaar? Dan bestellen onze medewerkers het graag voor je. Je betaalt in de winkel via een iPad en je bestelling wordt bezorgd op het opgegeven adres of verzonden naar een winkel van jouw keuze. Dit geldt voor een bepaald aantal winkels en kan 2 - 5 werkdagen in beslag nemen. 

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur